sâmbătă, 14 februarie 2015

Happy Fifty Colivi cu inimioare

Țineți minte cazul japonezului care a rezervat anul trecut, de 14 februarie, jumătate de sală de cinema, după șablonul unul da/unul nu pentru ca eventualele cupluri să nu poată sta prea aproape? Un fel de Grinch al Sfântului Valentin. Eu m-am simțit așa aseară. Doi indivizi băteau prin uși să ceară diverse chestii, încercând probabil să agațe pentru unul dintre ei, pe careva pentru ziua de azi.  Au reușit să atragă doar...o vizită a poliției. Astfel băiețașii n-au agățat decît o interdicție...tristuț pentru cel a cărui prietenă stă aici. N-o mai poate vizita. Muhahaha.
E sâmbătă dimineață. Vremea seamănă mult a primăvară. Feblețea mea mă așteaptă în parcare să ne plimbăm împreună. Sunt Moșii de iarnă. Mergem la cimitir. Zumzet, lume, soare, lumânări, tămâie...alei pietruite, alei desfundate. Mă amuză coincidența celor două sărbători. Caricatura de mai jos exprima perfect situația. Cred că doamna aia seamănă puțin cu bunică-mea. Dacă vorbiți cu ea nu mă spuneți...
La plecare sesizez că am jumătate de cimitir lipit de ghete. Cred că unii încearcă să evadeze. Să îi anunțe cineva că prin târg nu e nimic grozav. Doar chioșculețe cu chinezării și florării cu prețuri săltate brusc, așa încât și garoafele de vrei să le iei pentru cimitir sunt scumpe. Doar lumânările par a se fi ieftinit. Pentru 2 lei m-am făcut cu 4 bucăți. Acestea fiind spuse, bucurați-vă de mesele romantice. Grumpy Ghost merge să înfulece niște colivă...fără inimioare de ciocolată.

P.S. Încă mai citesc sinopsis-uri despre Fifty Shades of Grey...și încă nu m-au convins să-l vizionez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu