sâmbătă, 15 februarie 2014

Operațiunea ”Monstrul”

          Ceva de băut, vă rog, să pot și eu să întreb:”Eu cu cine votez?”
          Dacă în textul lui Nenea Iancu alegătorul e cel care-și pune problema în ceea ce îl privește pe el și votul său, zilele astea observ că toată lumea își pune problema asta în ceea ce îi privește pe ceilalți, inclusiv în ceea ce mă privește. Măcar știm sigur candidații. Dacă până mai ieri vedeam totul ca pe un întreg omogen cu micile conflicte interne de rigoare, cu micile bisericuțe aproape nevinovate, astăzi am senzația că iceberg-ul se crapă necontrolat și că toată treaba începe să semene cu gheața zdrobită dintr-un cocktail, totuși, de aceeași culoare.
          Acum e momentul să-ți aduci aminte de toate datoriile, toate ”recunoștințele” și mai ales toate răzbunările promise de mult, nu? Scoateți morții de la naftalină, deci! Acum e momentul să vezi cât valorezi tu...și părerea ta. Trebuie, eventual, să te vinzi, dar scump, că nu poți în fiecare an. Umplem pereții cu susținere, comentăm malițios, jucăm dur, eventual, pe o singură carte. Aruncăm năvoade cu ochiuri largi sperând să prindem pești mari. Ei bine, chiar dacă prima impresie ar putea spune altceva, mă simt o hamsie, deci nu vreau să am de-a face cu năvodul ăsta! Poate că sunt unul din peștișorii din acvariul lui Iona lui Marin Preda. Măcar lăsați-mă să îmi închipui că înot într-un ocean. Aș putea să ”fur” viermișorul din fiecare undiță plasată strategic pe același mal și gata. Dar nu, prefer să înot în ape ”internaționale” și țin să anunț lucrul ăsta.
          Fie ca cel mai priceput pescar să prindă ”monstrul”!
          Între timp...povestește-mi ceva frumos! (http://www.youtube.com/watch?v=_XURBEh9CYE)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu